ЛАБОРАТОРІЇ ХРИСТИЯНСЬКОЇ
ЕТИКИ, ПСИХОЛОГІЇ ТА ПЕДАГОГІКИ
НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
«ОСТРОЗЬКА АКАДЕМІЯ»
Жуковський В. М., Петровський
В. В., Макогнюк С. В. Музика і спів на уроках християнської етики.
Навчально-методичний посібник для учнів 5-6 класів. / В. М. Жуковський,
В. В. Петровський, С. В. Макогнюк. – Острог: Видавництво
Національного університету «Острозька академія», 2012. – 2-ге вид., доп. і
випр. – 176 с.
Навчально-методичний посібник є частиною навчального
комплексу з основ християнської етики для учнів 5-6 класів, підготованого
авторським колективом під керівництвом професора Жуковського В. М.
У посібнику подано матеріали до кожного уроку з основ
християнської етики для 5-6 класу. Вміщено дані про видатних вітчизняних та
зарубіжних композиторів, їх духовні твори, розроблено зразки завдань для учнів,
а також слова пісень для виконання й диск із музичними творами.
Навчальний посібник рекомендовано вчителям основ
християнської етики, вчителям музики та співів, методистам, студентам, батькам,
а також усім тим, хто цікавиться питаннями духовного та морально-етичного
виховання школярів на християнських цінностях.
2.
Жуковський В. М., Москальова
Л. Ю. Теорія і методика викладання предметів духовно-морального
спрямування у середніх загальноосвітніх закладах. Навчальний посібник. /
В. М. Жуковський, Л. Ю. Москальова. – Острог: Видавництво
Національного університету «Острозька академія», 2013. – 364 с.
У посібнику узагальнено
досвід викладання предметів духовно-морального спрямування в середніх
загальноосвітніх закладах України. Обґрунтовано теоретичні засади і подано
методичні рекомендації для викладання цих предметів. Проаналізовано
актуальність, цілі, підходи, принципи, зміст, форми, методи, засоби навчання,
вимоги до вчителя у процесі викладання предметів духовно-морального
спрямування. Посібник призначено для студентів вищих навчальних закладів
відповідних спеціальностей, учителів, які викладають предмети
духовно-морального спрямування, керівників шкіл, батьків, усіх, хто цікавиться проблемами
духовно-морального виховання шкільної молоді.
3.
Шумра Л. Л. Формування християнського
світогляду школярів засобами фізики та астрономії: навчально-методичний
посібник / Упорядник Л. Л. Шумра; За заг. редакцією
В. М. Жуковського. – Острог: Видавництво Національного університету
«Острозька академія», 2016. – 248 с.
Навчально-методичний посібник присвячений формуванню
християнського світогляду учнів старших класів середньої загальноосвітньої
школи у процесі вивчення природничих дисциплін. Проаналізовано потенціал
української виховної традиції у формуванні духовних цінностей особистості.
Розглянуто виховне навчання як основу ціннісних орієнтацій природничої освіти.
Подано сучасне наукове трактування феномену пізнання. Здійснено інтерпретацію
«суперечностей» наукового знання та релігійної віри.
У навчально-методичному посібнику вміщено доповнення
до теоретичного матеріалу шкільних підручників із фізики та астрономії для
10-11 класів середньої школи. Подано внесок українських винахідників у розвиток
наукових досліджень. Запропоновано поетичне слово на уроках фізики та астрономії.
Навчально-методичний посібник призначений для
студентів ВНЗ, учителів фізики та астрономії загальноосвітніх шкіл, учителів
християнської етики, а також розрахований на широке коло читачів.
4.
Кириченко А. М. Інтеграція біблійних
істин у шкільні предмети (математика, астрономія, інформатика):
навчально-методичний посібник / А. М. Кириченко; За заг. редакцією
В. М. Жуковського. – Острог: Видавництво Національного університету
«Острозька академія», 2017. – 124 с.
У посібнику представлено авторські розробки занять,
завдань, проектів, практичної роботи, гри «Перехрестя», поезії, створених із
використанням різноманітного біблійно-наукового матеріалу, який згруповано за
шкільними предметами і темами. Зміст матеріалу спрямований на заміну
атеїстичного світогляду вчителя та учня на теїстичний методом біблійної опори і
досягнення осмисленості як людського життя взагалі, так і занять науками.
Посібник може бути використаний вчителями
загальноосвітніх шкіл, що викладають математику, астрономію, інформатику; для
організації класних та позакласних занять з учнями 5-11 класів; також буде
корисним для всіх зацікавлених проблематикою духовно-морального виховання учнівської
молоді.
5.
Мазур І. Є. Християнські мотиви в творах
зарубіжної літератури: навчально-методичний
посібник для учнів 6-11 класів загальноосвітніх шкіл / І. Є. Мазур; За заг. редакцією В. М. Жуковського. –
Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2017. –
178 с.
У посібнику вміщено конспекти уроків та ілюстрації,
спрямовані на формування християнських ідеалів у школярів різного віку на
уроках зарубіжної літератури.
Розробки уроків укладені згідно з новими вимогами щодо
формування життєвих компетентностей учнів; пропонується використання різних
інтерактивних технологій.
Посібник призначений для вчителів зарубіжної
літератури, етики, християнської етики та всіх, хто цікавиться вихованням
школярів на християнських засадах.
6.
Гафінова Л. В. Християнські мотиви в
давній українській літературі: навчально-методичний
посібник / Л. В. Гафінова; За заг.
редакцією В. М. Жуковського. – Острог: Видавництво Національного
університету «Острозька академія», 2017. – 268 с.
Навчально-методичний посібник уміщує програму факультативного курсу з
історії давньої української літератури для учнів 9-11 класів та статті,
фрагменти уроків за чинною програмою Міністерства освіти і науки України.
Для студентів, учителів, викладачів.
7.
Опанасюк Г. С. Біблія на уроках
біології: навчальний посібник / Г. С. Опанасюк; За заг. редакцією
В. М. Жуковського. – Острог: Видавництво Національного університету
«Острозька академія», 2017. – 78 с.
Матеріали посібника можуть бути використані на уроках
біології, екології, природознавства та для проведення масових заходів із метою
відродження духовності та здійснення світоглядного та екологічного виховання
учнівської молоді.
Немає коментарів:
Дописати коментар