понеділок, 11 березня 2019 р.

10 ПОРАД УЧИТЕЛЮ


10 речей, яких учитель може навчитися від Ісуса

Любі вчителі! Коли нам стає дуже складно, варто поглянути на Господа Ісуса. Він знає і розуміє все — навіть тонкощі навчального процесу. Це про нас Він сказав: «Прийдіть до Мене, усі струджені та обтяжені, і Я заспокою вас». А ще у Нього, Божественного Вчителя, можна багато чого навчитися.

1. Приймайте виклики: не бійтеся вчити непідготовлених учнів чогось незвичайного.
«Як проходив же Він поблизу Галілейського моря, то побачив двох братів: Симона, що зветься Петром, та Андрія, його брата, що невода в море закидали, бо рибалки були. І Він каже до них: «Ідіть за Мною, Я зроблю вас ловцями людей!» (Мт 4, 1819)

2. Використовуйте нетривіальні методики і приклади з життя.
«Це все в притчах Ісус говорив до людей, і без притчі нічого Він їм не казав» (Мт 13, 34)

3. Пам’ятайте, що не всі засвоюють новий матеріал із першого разу. З деякими доведеться проводити додаткові заняття.
«Тоді відпустив Він народ і додому прийшов. І підійшли Його учні до Нього й сказали: «Поясни нам притчу про кукіль польовий» (Мт 13, 36)

4. Не бійтеся влаштовувати практичні заняття й давати учням самостійність. Тільки не забудьте дати їм методичні вказівки.
«…і послав їх по двоє перед себе до кожного міста та місця, куди сам мав іти. І промовив до них: (…)«Не носіть ні калитки, ні торби, ні сандаль, і не вітайте в дорозі нікого. Як до дому ж якого ви ввійдете, то найперше кажіть: «Мир дому цьому!» (Лк 10, 1, 45)

5. Будьте готові до важких персонажів і каверзних запитань у навчальній аудиторії.
«Він же йому відказав: Що в Законі написано, як Ти читаєш?» (Лк 10, 26)

6. А також до несподіваних візитів батьків.
«Тоді приступила до Нього мати синів Зеведеєвих, і вклонилась, і просила від Нього чогось» (Мт 20, 20)

7. Знаходьте ресурс для відпочинку та власного розвитку. Молитва — найкращий відпочинок і потужна підтримка.
«Відпустивши ж народ, Він на гору пішов помолитися на самоті; і як вечір настав, був там сам» (Мт 14, 23)

8. Найкращий спосіб знайти шлях до серця учня — пізнати його трохи краще.
«Говорить Йому Нафанаїл: «Звідки знаєш мене?» Ісус відповів і до нього сказав: «Я бачив тебе ще давніш, ніж Пилип тебе кликав, як під фіговим деревом був ти» (Йн 1, 48)

9. Пам’ятайте, що будь-який учень в один прекрасний день закінчить навчання і піде власним шляхом. Моліться за колишніх учнів.
«Я благаю за них. Не за світ Я благаю, а за тих, кого дав Ти Мені, Твої бо вони! (…) Святий Отче, заховай в Ім’я своє їх, яких дав Ти Мені, щоб як Ми, єдине були!» (Йн 17, 911)

10. А головне — любіть їх.
 «Отець Мій прославиться в тому, якщо рясно зародите й будете учні Мої. Як Отець полюбив Мене, так і Я полюбив вас. Перебувайте в любові Моїй!» (Йн 15, 89)

 Якщо знадобиться — проводьте відкриті уроки на природі.


 Джерело: Анастасія Паламарчук,  Gaudete.ru

Немає коментарів:

Дописати коментар