Очікувані результати: Усвідомлення значення та призначення храму Божого. Знайомство та засвоєння інформації
про храми різних конфесій, про подібне і відмінне між
ними.
План
1.
Робота з термінологією та
поняттями до теми.
2. Знайомство учнів із храмом як із домом Господнім та місцем спілкування із Ним. Розповідь про храмовий етикет.
3. Екскурсії по храмах різних конфесій (православних, католиків, протестантів (п'ятдесятників).
4. Зустріч із настоятелем (ксьондзом, пастором);
5. Екскурсія та розповідь про храм.
6. Бесіда на основі побаченого учнями на екскурсіях.
7. Контроль і оцінювання.
Етап 1
Очікувані результати: Засвоєння нових термінів
та понять.
Прийом: Читання та пояснення термінології
та понять.
Форма: Еічитель-клас.
Засоби: ілюстрації, підручник, словник,
зошит.
Форма контролю: Питання:
Чим відрізняється житловий чи будь-який інший будинок
від храму?
Етап2
Очікувані результати: Засвоєння відомостей про храм як дім Божий та місце спілкування з Ним. Інструктаж про норми поведінки у храмі.
Прийом: Розповідь про храм як дім Божий та
норми поведінки у ньому (у виконанні учня, учителя).
Форма: Вчитель - клас. Учитель - учень.
Засоби: Підручник, фотографії, мультимедійний
проектор, презентація в Пауер Поінт. Форма контролю: питання:
Учитель:
Які бувають храми?
Чи знаєте ви, який найстаріший храм у нашому місті?
Як потрібно поводитися у храмі? Чи є різниця, до якого
храму піти, коли відчуваєш потребу у спілкуванні із
Господом? Чому?
Етап З
Очікувані результати: Знайомство та засвоєння інформації про храми різних конфесій, про подібне і відмінне між ними.
Прийоми: екскурсія, бесіда.
Форма: учитель - клас. Учитель, клас -
настоятель (ксьондз, пастор).
Засоби: храм, його інтер'єр та екстер'єр,
атрибути богослужіння, фотографії, архівні матеріали.
Етап 4
Очікувані результати: Оцінка відвіданих храмів
та відмінностей між ними
Прийоми: бесіда.
Форма: учитель - клас. Учитель - учень.
Засоби: підручник, пам'ятні фотографії.
Етап 5
Очікувані результати: Перевірка ступеня
засвоєння матеріалу.
Прийом: тестування.
Форма: письмова.
Засоби: робочий зошит, картки із тестовими
завданнями.
(За В.М.Жуковським)
Немає коментарів:
Дописати коментар