вівторок, 12 березня 2019 р.

ЕКСКУРСІЇ ПО ХРАМАХ


МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ЕКСКУРСІЇ ПО ХРАМАХ

Очікувані результати: Усвідомлення значення та призначення храму Божого. Знайомство та засвоєння інформації про храми різних конфесій, про подібне і відмінне між ними.
План
1.         Робота з термінологією та поняттями до теми.
2.    Знайомство учнів із храмом як із домом Господнім та місцем спілкування із Ним. Розповідь про храмовий етикет.
3.    Екскурсії по храмах різних конфесій (православ­них, католиків, протестантів (п'ятдесятників).
4.    Зустріч із настоятелем (ксьондзом, пастором);
5.    Екскурсія та розповідь про храм.
6.    Бесіда на основі побаченого учнями на екскурсіях.
7.    Контроль і оцінювання.
Етап 1
Очікувані результати: Засвоєння нових термінів та понять.
Прийом: Читання та пояснення термінології та понять.
Форма: Еічитель-клас.
Засоби: ілюстрації, підручник, словник, зошит.
Форма контролю: Питання:
Чим відрізняється житловий чи будь-який інший бу­динок від храму?
Етап2
Очікувані результати: Засвоєння відомостей про храм як дім Божий та місце спілкування з Ним. Інструк­таж про норми поведінки у храмі.
Прийом: Розповідь про храм як дім Божий та норми поведінки у ньому (у виконанні учня, учителя).
Форма: Вчитель - клас. Учитель - учень.
Засоби: Підручник, фотографії, мультимедійний проектор, презентація в Пауер Поінт. Форма контролю: питання:
Учитель:
Які бувають храми?
Чи знаєте ви, який найстаріший храм у нашому місті?
Як потрібно поводитися у храмі? Чи є різниця, до якого храму піти, коли відчуваєш потребу у спілкуванні із Господом? Чому?
Етап З
Очікувані результати: Знайомство та засвоєння інформації про храми різних конфесій, про подібне і відмінне між ними.
Прийоми: екскурсія, бесіда.
Форма: учитель - клас. Учитель, клас - настоятель (ксьондз, пастор).
Засоби: храм, його інтер'єр та екстер'єр, атрибути богослужіння, фотографії, архівні матеріали.
Етап 4
Очікувані результати: Оцінка відвіданих храмів та відмінностей між ними
Прийоми: бесіда.
Форма: учитель - клас. Учитель - учень.
Засоби: підручник, пам'ятні фотографії.
Етап 5
Очікувані результати: Перевірка ступеня засвоєн­ня матеріалу.
Прийом: тестування.
Форма: письмова.
Засоби: робочий зошит, картки із тестовими зав­даннями.
                                               (За В.М.Жуковським)

Немає коментарів:

Дописати коментар